سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیفون تصویری کوکوم

محصولات کوکوم

در دوران های قدیم ترکه تکنولوژی آنقدرها پیشرفت نکرده بود و در سطح ساده تری به سر می برد، شرایط زندگی مشکل تر از امروز بود .مسلما شما هم قدیم ترها با شنیدن صدای زنگ درب خانه تان، برای باز کردن درب حیاط بلند می شدید بدون آنکه بدانید کسی که پشت درب است آشناست یا مزاحم. اما با گذشت زمان و با پیشرفت هایی که در تکنولوژی حاصل شد این مشکلات کمتر شد و دربازکن های معمولی به بازار ایران وارد شد. تاریخچه ورود درب بازکن به ایران به سال های قبل از انقلاب باز می گردد . درآن دوران دربازکن با نام اف اف شهرت یافت، پس از آن برند آیفون ژاپن به بازار ایران آمد . آیفون از قدیمی ترین و مشهور ترین برندهای آیفون تصویری در جهان به حساب می آید .دربازکن های آیفون در انواع صوتی و تصویری در طی دو دهه اخیر در بین مردم شهرت فراوانی یافت و با استقبال چشمگیری مواجه شد، اما با افزایش قیمت بی رویه ی آیفون تعداد متقاضیان این برند ژاپنی کمتر شده و برند کوکام کشور کره جنوبی جای آیفون ژاپن را گرفت.
درحال حاضر نیاز مردم به درب بازکن های تصویری افزایش یافته و استقبال مردم از دربازکن تصویری بیشتر از دربازکن های صوتی می باشد. شرکت آیفون تصویری کوکام در سال 1968 در کشور کره جنوبی تاسیس شد و طی مدت زمان بسیار کوتاهی به اولین صادر کننده آیفون های تصویری در کره تبدیل شد. هم اکنون نیز شرکت کوکام محصولات خود را به 115 کشور دنیا صادر می کند و یک برند جهانی و بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ی آیفون تصویری در سرتاسر دنیا به حساب می آید .

تعمیرات تخصصی آیفون تصویری کوکوم هوم
کمپانی کوکام کشور کره جنوبی  به عنوان بهترین برند در صنعت تولید آیفون تصویری شناخته شده است که به دلیل تنوع زیاد و کیفیت بالای محصولات خیلی سریع توانست در بین تولید کنندگان آیفون تصویری شناخته شود و مورد توجه مخاطبین خود قرار گیرد. شرکت کوکام تمام تلاش خود را می کند تا به اولین انتخاب مشتریان خود تبدیل شود و رضایت آنها را با کیفیت بالا، طراحی بی نظیر محصولات، همراه با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری ها جلب کند . اکثر مدل های آیفون تصویری موجود در بازار، اعم از داخلی و یا دستگاه های متفرقه ی خارجی از طرح آیفون های تصویری کوکوم الگو برداری کرده اند . این شرکت شروع به طراحی و تولید آیفون های تصویری سیاه و سفید با نمایشگرهای کوچک، کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب کرد و موفق شد تا در مدت کوتاهی بازارجهان را به دست بگیرد. همچنین این شرکت کره ای توانست با پیشرفت و مداومت و با طراحی و تولید آیفون های تصویری رنگی با نمایشگرهای بزرگتر و قابلیت های بیشتر جزء دربازکن های پرطرفدار خارجی در بازار ایران شناخته شود .
در بین برندهای آیفون تصویری موجود در بازار ایران تولیدات آیفون تصویری کشور کره از کیفیت، طراحی و زیبایی خاصی برخوردار هستند و سال های زیادی است که در بازار ایران جزء آیفونهای پر طرفدار محسوب می شوند . لازم به ذکر است که تولیدات آیفون تصویری ایران نیز پیشرفت های چشمگیری داشته و تولیداتی با کیفیت و قابلیت های بیشتر را روانه ی بازار می کند و با سابقه ای درخشان در حال فعالیت هستند .