سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت حرفه ای

آموزش طراحی سایت حرفه ای باید به گونه ای باشد که شما دوست عزیز بتوانید تمام پارامترهای مربوط به کسب و کار اینترنتی ، کارپسند بودن سایت (ux) و بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید و در مرحله ی بعد آن را پیاده سازی کنید، زیرا یک سایت کاربر پسند، باید تمام این موارد را پوشش بدهد. ایجاد یک طراحی سایت حرفه ای زمانی امکان پذیر است که کاربران سایت شما به راحتی در کمترین زمان ممکن، بتوانند به مطالب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و به همین خاطر، در این مقاله به صورت کامل به آموزش طراحی وب سایت حرفه ای خواهیم پرداخت.

 

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را به افرادی کار آزموده بسپارید تا کسب و کار شما را، آنگونه که می خواهید بسازند، می توانید از طریق فرمی که در صفحه ی طراحی سایت قرار دارد، مراجعه کنید و درخواست پروژه ی خود را به ما بسپارید.

 

هنگامی که کاربر وارد سایت شما می شود، طراحی حرفه ای قالب سایت شما، باید احساس خوب را به مخاطبان سایت شما منتقل کند، در غیر اینصورت کاربر به راحتی از سایت شما خارج می شود که این موضوع به شدت بر روی سئو سایت وردپرس شما تاثیر منفی می گذارد.

 

 

یکی از مهمترین انتخابهایی که شما انجام می دهید، استفاده از رنگ بندی های متفاوت، در قسمت های مختلف یک سایت است. برای طراحی حرفه ای قالب سایت ، شما باید در این حوزه به خوبی آموزش دیده باشید زیرا اگر شما خوب آموزش ندیده باشید،  رنگ های نامناسبی را برای بخش های مختلف سایت خود استفاده می  کنید که فقط همین موضوع، به تنهایی می تواند فرصت های بسیار عالی را برای کسب در آمد اینترنتی از شما بگیرد. در ادامه قصد داریم تا 2 ابزار رایگان برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را به شما معرفی کنیم.

 

 

 

 

 

 

آموزش طراحی سایت حرفه ای با استفاده از تاثیر روانی رنگ ها

شما می توانید رنگهایی را انتخاب کنید که بتواند تأثیر روانی خوبی ، بر روی بازدیدکنندگان شما بگذارد، به عنوان مثال، قرمز به طور کلی به عنوان یک رنگ انرژی زا، مورد توجه قرار میگیرد، در حالی که آبی به معنای آرامش است.  برای درک بهتر این موضوع، رنگهایی را در یک وب سایت فروشگاه آنلاین اسباب بازی کودکان است را با رنگ هایی که در یک سایت شرکتی حقوقی استفاده می شود را در نظر بگیرید، احتمالا شما با رنگ های روشن و پرجنب و جوش برای مورد اول، و رنگ های ملایم را، مانند آبی و خاکستری برای مورد دوم، استفاده می کنید.

 

یکی از عوامل مهمی که در بازاریابی اینترنتی تاثیر فوق العاده ای دارد، رنگ بندی سایت است! اگر بدانید که رنگ بندی سایت چقدر می تواند در فروش شما تاثیر بگذارد، قطعا طراحی سایت حرفه ای خود را به افرادی ماهر می سپارید، شما دوست عزیز می توانید از طریق فرمی که در صفحه ی طراحی سایت قرار دارد، مراجعه کنید و درخواست پروژه ی خود را به ما بسپارید.

 

 

 

طراحی سایت فوق حرفه ای نیاز به ابزارهای گوناگونی دارد

خوشبختانه برای داشتن طراحی سایت حرفه ای لازم نیست که استاد رنگ بندی سایت باشید، برای کمک به شما، در اینجا برخی از بهترین ابزارهای رنگی  را به صورت رایگان در اختیار شما دوستان (به علاوه یک خبر ویژه، در پایان این مقاله، برای کاربران مک وجود دارد) قرار می دهیم و خبر خوب بعدی هم این است که برای اعمال رنگ ها بر روی وب سایت خود، احتیاج به کد نویسی های پیچیده ندارید، شما می توانید مقاله ی آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان را مطالعه کنید که با آموزش های ویدئویی ، به صورت کامل همه ی موارد را برای شما بیان می کند.

 

 

 

اما چگونه باید از رنگ ها در نمونه سایت حرفه ای خود استفاده کنیم؟

برای طراحی سایت حرفه ای رایگان لازم است که شما با انواع تکینک های طراحی رنگ بندی ، آشنا باشید، زیرا رنگ ها تاثیرات مستقیمی بر روی بروز عواطف انسان ها دارد، پس به راحتی می توان به این موضوع پی برد که استفاده ی بیش از حد از رنگ های بسیار زیاد در طراحی حرفه ای قالب سایت ، نتایج معکوسی را برای شما به همراه خواهد داشت و سایت شما کاربر پسند، نخواهد بود.

 

شما می توانید در طراحی وب سایت خود، از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای کمک بگیرید، سعی کنید از دو یا سه رنگ استفاده کنید و به روانشناسی رنگ ها دقت داشته باشید و رنگ ها را به گونه ای در کنار هم قرار بدهید که در هنگامی که افراد وارد سایت شما می شوند، احساس خوبی به آن ها دست بدهد و زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند.